سنگ تزئینی و سنگ ساختمانی

سنگ تزئینی و سنگ ساختمانی

پیشرفت تکنولوژی در عرصه فرآوری سنگ ساختمانی محدوده فعالیت و تولید محصولات متنوع بی انتها خواهد بود. با توجه به درخواست مشتری و طراحی های او می توانیم هر طرحی را به اجرا درآوریم.
 
از جمله ظریف ترین کاهایی که در تولید سنگ ساختمانی مرسوم می باشند تولید سنگ معرق است که امروزه با استفاده دستگاه های واترجت سنگ می توانیم کوچک ترین جزئیات را در طرح مورد نظر شما پیاده سازی کنیم.
 
استفاده از رنگ های مختلف و به نمایش درآوردن طرح های گوناگون از جمله نقاط قوتی است که در سنگ ساختمانی بدان دست یافته ایم. البته از جمله مزایای دیگر سنگ ساختمانی می توان به تنوع رنگی و طرحی سنگ ساختمانی اشاره کرد همچنین طبیعی بودن سنگ نیز از نظر سلامت برای مشتریان اهمیت ویژه ای دارد.
 
تولید محصولات کوچک تا بزرگ جذابیت سنگ ساختمانی را در دکوراسیون داخلی منازل افزایش داده است. برخی از این موارد عبارتند از:
 
سینی سنگی / بشقاب سنگی / کاسه سنگی / ظرف سنگی / لیوان سنگی / نگهدارنده سنگی / میز سنگی / گلدان سنگی و…
 
استفاده از سنگ ساختمانی برای دکوراسیون داخلی منزل و و دکوراسیون داخلی دفاتر تجاری می تواند به زیبایی هرچه بیشتر محیط کمک کند.
 
سنگ ایرانی و سنگ خارجی دو دسته اصلی سنگ های مورد استفاده در صنعت سنگ می باشند. تمام این فعالیت ها به دلیل رشد روزافزون تکنولوژی برای تولید حجم ها از سنگ ساختمانی و همچنین تولید اشکال از سنگ اسلب می باشد.
 
برای خرید سنگ در هر ابعادی و برای هر نیازی آماده ایم تا خدمات کاملی خدمت شما ارائه دهیم.

 

درباره این مطلب نظر دهید
 

جهت اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین خدمات و محصولات گروه ساختمانی یاس در خبرنامه ما عضو شوید.